BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Dungun, Malaysia
nitt..sempoi, agak pemalas, kasor, mudoh base...xsuke mnde yg remeh or yg crewet.. cepat marah tp kejap jer.. agak pelupa, suka membuang masa dimerata-rata tempat, time jiwang lentok gak hahaha... kuat nangis, klu xde kes pon nangis gak (bukan mnja k, tp hobi hahaha)... suka majuk and org pujuk..... klu x pujuk, waser mcm nok sepak jer...xmakan nasi byk, bukan jenis xnk mkn...tp takot makin gemok..hu..suke timbang berat badan,suka bersembang+mengumpat(sikit2), suke gelak jahat..and last...aku suke cari pasal, pastu xpasal2 dapat pasal hahahaha...

my bro

my bro

Friday, November 13, 2009

masa utk >>>>????

today...
ari yg x best....
w/pun ari2 mmg same..
tp ari ni yg plg xbest..bengang
dgn khadiran ____ aku yang menyakitkan atiku kat upsi ni..
eeeee....tlg r......huhuhuhu....
aku xpernh pn tpikir akn dpt knal dgn ____ nihhhhhh..
xknal lg bagus lorrrrrrrr... bengang...
aku boleh idup r tanpa die kat upsi nihhhhh...
takyah nak berlagak hero 'berak kapor' r...
saper ko nak aturkan idup aku???
mak aku pon tak pernah kaco ape yg aku buat tau!!!!!!!!
ingt die sorg jer hero malaya, wei blah r...
ingt aku kepingin sgt nk hrp belas ehsan mung or...
giler ke aper....bantu org, tp nak harapkan balasan ish3..
giler ke mereng ker sewel r????..
mengungkit smpai ke periuk nasi..
aper keeessss??????
aku x mintak pun nasi ko r...
ko yg kasi tu pe sal??????..terhegeh2 nk tunjuk gentle...wei,..blah r..
giler tul r....bengang tahap cipan siot....dgn org camni huhuhuhuhuhuhu/...
knpae la aku ditakdirkan _____ dgn dier________________!!!!!!!
key pad lock!!!!!!!!!!!!!!! blah r..(aku marah ni...huhu)

angin aku x elok mlm ni r huhu...
xpasal2 org len kne tepias...rumet aku mak aku pn kne huhu...
aku siap cal n membebel kat mak aku....huhu...
mak aku tergelak jer dgr aku bengang mcm tuh..huuuhhhh...
die pon x suke gak kt tutttttt...hihi...
so die lyn jer r aku...hihi...tumbuh tanduk kejap...
mesti mak aku nyesal kasi tepon bil kat aku,
kang die dah kene mmbebel dgn aku...ksian mak aku,
panas telinge tahan bebelanku huhuhu...
sorg ag, my b... sori cyg...sumer kene huhu...cian kt diorg...

satu ag...erm..mungkin aku tgh angin satu badan,...sumer mcm terasa ...
aku perlu stop r lps ni........mgkin aku xleh_______. so tu jer cara leh betulkan keadaan...mungkin tu saja cara tuk kurangkan rasa sakit....
be myself...


*tlajak perahu bleh undur, terlajak kereta, gustang rrrr....huhu....drpd bcakap yg xde faedah...bdiam diri lagi bagus...tet tet!!!*

1 comments:

limau_purut said...

sabo2, jngan pa gie tikam ore dah la, hu