BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Dungun, Malaysia
nitt..sempoi, agak pemalas, kasor, mudoh base...xsuke mnde yg remeh or yg crewet.. cepat marah tp kejap jer.. agak pelupa, suka membuang masa dimerata-rata tempat, time jiwang lentok gak hahaha... kuat nangis, klu xde kes pon nangis gak (bukan mnja k, tp hobi hahaha)... suka majuk and org pujuk..... klu x pujuk, waser mcm nok sepak jer...xmakan nasi byk, bukan jenis xnk mkn...tp takot makin gemok..hu..suke timbang berat badan,suka bersembang+mengumpat(sikit2), suke gelak jahat..and last...aku suke cari pasal, pastu xpasal2 dapat pasal hahahaha...

my bro

my bro

Monday, October 19, 2009

=(


ermmm...
entry blog ni..
ditujukan
tuk aku..
sedey r..
aku dh
wat jahat
kat org.

aku tau
aku silap.
tp...
aku dah
mintak
maaf...
tp...
die
xleh trime maaf aku... sedih agt rase..huhu....
smoga terbuka ati die tuk maafkan aku....
Amin....I'm sory..

1 comments:

limau_purut said...

ilek la, minta maaf kat orag tu, mesti ye maafkan ko, amin..