BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Dungun, Malaysia
nitt..sempoi, agak pemalas, kasor, mudoh base...xsuke mnde yg remeh or yg crewet.. cepat marah tp kejap jer.. agak pelupa, suka membuang masa dimerata-rata tempat, time jiwang lentok gak hahaha... kuat nangis, klu xde kes pon nangis gak (bukan mnja k, tp hobi hahaha)... suka majuk and org pujuk..... klu x pujuk, waser mcm nok sepak jer...xmakan nasi byk, bukan jenis xnk mkn...tp takot makin gemok..hu..suke timbang berat badan,suka bersembang+mengumpat(sikit2), suke gelak jahat..and last...aku suke cari pasal, pastu xpasal2 dapat pasal hahahaha...

my bro

my bro

Tuesday, October 13, 2009

thesis O.T.W boh!!!!!

aku ngah busan edit tesis ning hu...luse dah kena antor...
hmm..time due date jugak r yg nk thegeh2 antor..
tu la prangai org Mlayu ki3..
kalo lecturer cakap sem dpan kena anto,...sem dpan juga r baru siap..
kalo lecturer suh antor awl, pndai plak siapkan cpat...
huhu..so...xde maknenyer kasi masa pnjang tuk siapkan tesis hu..

pejam celik2 dah sem 7 doh boh..
x lame ag dh nak g skolah..
smalam dh pergi taklimat praktikum..
pkul 8 lebey kot pi audi..
smalam ak mcm penat,..ptg tu t'tido..hu
smapai pkul 8 mlm tu...tetiba ade org masuk bilik aku. dgr org menjerit..
"laaaa...tido!!!!!!!!!!"..huhu...tkejut beruk waser... dh r tgh mamai haha....
upenyer suare ecah & zu...
so tpaksa r diorg tgu aku yg x siap ag ni, huhu
nseb baek tgh kad merah...x r lame ngat diorg tgu...
dh r aku x mandi pon p sana haha...sori r sesaper yg duk sbelah aku smalam hehe..

0 comments: