BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Dungun, Malaysia
nitt..sempoi, agak pemalas, kasor, mudoh base...xsuke mnde yg remeh or yg crewet.. cepat marah tp kejap jer.. agak pelupa, suka membuang masa dimerata-rata tempat, time jiwang lentok gak hahaha... kuat nangis, klu xde kes pon nangis gak (bukan mnja k, tp hobi hahaha)... suka majuk and org pujuk..... klu x pujuk, waser mcm nok sepak jer...xmakan nasi byk, bukan jenis xnk mkn...tp takot makin gemok..hu..suke timbang berat badan,suka bersembang+mengumpat(sikit2), suke gelak jahat..and last...aku suke cari pasal, pastu xpasal2 dapat pasal hahahaha...

my bro

my bro

Sunday, September 27, 2009

balik tg malim 27.09.09

aduyai...penat sih...hari yg pling truk huhu...
alkisah dier.....
aku nk blik tg malim...dgn abg 3rd aku(loh)...die nak blik putrajaya,skali r dgn tunang dier.Lin.
...so aku tumpang r die..
pkul 8 pagi kami btolakk naik elak dier..
pastu...sampai simpang che Lijah kat trafic light, tetiba enjin mapuh..kereta berasap boh!!!
che lijah tu,..cabang nak kuer ke bndor Dungun...kire baru nk kuar dr jln kg aku r...
pergh...bengang giler r.. upenyer..abg aku tamboh air td...pastu, die luper tutup..
ape lg...berasap r...enjin panas..nembok ajer...
pastu kitorg trpaksa tolak kreta!!!!!!!...smpai ke tepi...
alahai nasib badan...ade jer kreta buat hal...tp..aku dh lali dah dgn sumer ni..hu...
byk kali dah aku kne, kreta rosak.. TAA aku tu r.. mls aku nk citer psl TAA ni..pnjg kisah dier...memenatkan aku jer....
pastu, tgu pomen dtg..lame weh kitorg tgu pomen..berjanggut waser...
pomen ckap kne bukak..sbab rosak kt dalam.. n ambik masa sehari gak tuk bukak tu...
so ape lg..aku balik smula r ke rumah huhuhuhu....
pastu, naseb baek p.sedara aku kat kmaman tu, die x btolak ag ke KL...die kerja kat sana...
so aku n tunang Loh tumpang die r...dlm pukul 9 mlm..
pastu aku call cousin aku yg study kat upsi gak (abg Yus)...upenyer die duk KL boh!!!!...g jalan2 umh kakak dier kat Kepong...so ape lagi,...aku mnggunakan kesempatan yg ade r...aku pn tumpang die blik ke tg malim...sbnrnye..lps isyak die nk btolak balik ke TM,..tp die kena aku smpai kepong dulu dlm pukul 1 pg baru btolak dlm...cian dier,...dh r sok die ade klas pukul 8..huhu...nyusahkan dier jer...aku xpe r...mmg xde klas sok..huhu..

dlm pukul 3 r...aku smpai ke Upsi...fuh penat seh..
tapi..kire...naseb menyebelahi aku r... Thank God..akhirnye aku smpai ke TM dgn selamt...w/pun byk halangan menimpa..hu...
p.sdara aku, spupu aku...thank kt korg huhu..
klo x..x tau r aku smpai tg malim biler...sambung cuti r kot haha...dah r aku dh 2 migu..
lebih dr had dh..hihi

0 comments: